20 Temmuz 2009 Pazartesi

Yeniliklere Açık Olmalı İnsan

Ya kardeşim sürekli aynı tür şarkılar ben baydım.İdil pek sevmez benim şarkılarımı ama ben eğleniyorum dinlerken.Disco disco partizani şarkıları diyorum bunlara v cok mesudum şarkılarımla.

Daft punk der ki harder,better,faster,stronger ve böyle bitirir şarkıyı veya pitbull der ki i know you want me,you know i want cha ve o da böyle bitirir şarkıyı.Ama güzel şimdi yani eğlendiriyo adamı.Amaçları da eğlendirip satmak değil mi?Seviyorum bu adamları.Zencileri de severim zaten,çok şeker insanlar hatta büyüyünce zenci birini bulcam evlencem falans diyorum ve şarkıların listesini koyuyorum.İlgilenen indirir,dinler,kopar sagolsun ,ilgilenmeyen gülsün geçsin napayım.

__Daft Punk-Harder,Better,Faster,Stronger
__DJ Laz Feat. Pitbull & Flo Rida-Move Shake & Drop
__Estelle-American Boy ft Kanye West
__Little Boots-Meddle
__The Asteroids Galaxy Tour-The Sun Ain't Shining No More
__The Virgins-Rich Girls
__The Ting Tings her bi şarkısı bayılırım.
__Soho Dolls-Stripper
__The Pierces 2kız kardeş iyi iş yapıyor.


Usher-Çok pis bakar

Hiç yorum yok: