20 Temmuz 2009 Pazartesi

Size biraz mısır gevreği gerek.

Saat 11 falan. Sıkılmışım. Etrafımdaki her erkekten moronluk akıyo. Evet feministlik var içimde hafif. Kadın dediğin güzel şey. Böyle sinir stresime girip malum kişilere tribal enfeksiyonumu yayarken o da ney! Hippiecik gel dus kucagıma nickiyle gönlümü fethetti idil. Ardından gelen 2 mm lik gözlerin sola kaymasıyla "A-ha!" dedim. Bu fotoğrafa yavşamazsam olmaz. Yavşadım da tabii. İt sevgiliden kazandım bunu da. İşe de yaradı ama şaşırtıcı bi şekilde. Buraya attım kendimi. Kendini mandalina sanan limon sana cok laf kalabalığı yapcam ben. Felsefik falan sanma anlamam felsefeden. Platon-Devlet'i bitirememiş insanım. Zaten Üstüner'i gördüm göreli bi daha felsefeci melsefeci dinlemem ben. İlk "hoşgeldim" yazımdan bezmek istemem saygılar diyip kapayım bari yazıyı. Agyness da seksi hani.

2 yorum:

idil dedi ki...

Biz seni cok sevdik doya doya sacmala sinirleri at burda.
Didem seni tanimak istiyorum.

mel~ dedi ki...

hosgeldinn:))istediğin kadar yaz ,saçmala ,dök içini.biz iyi okuyucularız.