25 Temmuz 2009 Cumartesi

2 Days In Paris



Vizyon tarihi : 28 Aralık 2007
Yönetmen : Julie Delpy
Yapim : Fransa - Almanya
Senaryo : Julie Delpy
Müzik : Julie Delpy
Görüntü yönetmeni : Lubomir Bakchev
Oyuncular : Adam Goldberg ..... Jack
Julie Delpy ..... Marion
Daniel Brühl ..... Lukas
Marie Pillet ..... Anna (Marion's Mother)
Albert Delpy ..... Jeannot (Marion's Father)
Aleksia Landeau ..... Rose (Marion's Sister)
Adan Jodorowsky ..... Mathieu
Alexandre Nahon ..... Manu
Vanessa Seward ..... Vanessa
Thibault De Lussy ..... Gaël

Internet adresi : www.2daysinparisthefilm.com/


Kadin; Fransiz, capkin, asik.
Erkek; Amerikali, kiskanc, asik.
New York'ta yaşayan genç çift Jack ve Marion tatillerini Avrupa'da geçirmeye karar verirler. Son derece romantik Venedik tatilinin ardından ikili Marion'un ailesinin yaşadığı Paris'te 2 gün geçirmeye karar verir. Aşıklar şehri Paris fikri Jack'i başta heyecanlandırsa da işler hiç de beklendiği gibi gitmez. Marion'un zamanında şehrin yarısı ile çıkmış olduğunu şaşkınlıkla öğrenen Jack, Fransızların seks konusundaki rahatlığı karşısında da şaşkına döner. Komik olayların birbiri ardına sıralandığı iki günün ardından aşıklar bir yol ayrımına gelirler. (alinti)

Adam Adam Goldberg de olunca (hehe komik oldu) film yeme de yaninda yat kivamini almis oluyor.Gecenlerde Tv8de yayinlandi ve ben de tekrar izledim.Cok sansur uygulamislar cogu sahne yoktu.Dedim neden blogta yazmiyorum? Cunku guzel bi film; cunku ben izledim :D

Eglenceli romantik bir film.Hani boyle caniniz hic bisey yapmak istemez,keyfiniz de cok yoktur,evden disari cikmazsiniz ya.Iste oyle bi aninizi yakalayip evde seyretmenizi tavsiye ederim. Keyfinizi yerine getirir, az biraz da guldurur.

Daniel Bruhl de filmin biyerinde pirtlamis iyi olmus diyorum ben.Iyi seyirler (:









Ben de Adam yüzünden yerlere yatıyorum her izleyişimde.Çok komik adam.Ayrıca Jack v Marion'un birbirinden şahane gözlüklerini de es geçme İdil.İzlerken nasıl da beğenmiştik.Şu parayı bi biriktireyim aksesuar manyağı yapıcam kendimi özellikle de bu film yüzünden.Sömürdüler beni sömürdüler. Ha bi de Adam da benim .Sen de blogdaki bütün adamları sömürdün.Kahpe Dünya!




Hiç yorum yok: