20 Temmuz 2009 Pazartesi

Tango Zamanı! (E moda oldu bu da)

4 aydır tango kursu alıyorum.Şimdi 'ohoo uçmuşundur sen' diceksiniz.Yok abi uçmadım pek,daha başlangıç bu desem?Ama bırakmaya da hiç mi hiç niyetim yok:)Evde tartıştın mı,moralin mi bozuk?Yap tangonu rahatla dıyorum,ben öyle yapıyorum rahatlıyorum.

Tango hissetmeye dayalı harika bi danstır da ayrıca.Gerçek kadın ve gerçek erkekten meydana gelir tango.Kadın ne hissederse onu yapmak zorundadır,bi sonraki figürün ne olacağını bilemez.Zevk almaya bakar.Erkek de hissetirmek zorundadır.'Kadın yapamadı diye bişey yoktur,erkek hissettiremedi diye bişey vardır'der benim bitane tango hocam.Şova dayalı gösterilerden bahsetmiyorum tabiki.Gerçek,hissedilen dans benim bahsettigim.

Tango asidir,fırtına kasırga gibidir.
'Abarttın be!' laflarını duyar gibiyim sanki.Ama cidden abartmıyorum hacı osman vala bak oyle kendimden biliyorum sevmesem yazmam ki 4aydır bununla ilgilenen bi insanım şurda:D

Böyle işte şimdilik benim tangoyla ilgili düşüncelerim.Devamı gelcekk..





Ilk 3 bitane tango hocamın,sonuncusu partnerimle benim fotograflarımız.Benim saç baş b.kum gibi ama tango sevdası işte beybi.

Erkek kadına tuzaklar kurar,kadın da o tuzaklardan kurtulmaya çalışır.Tango budur!-alıntıdır-

2 yorum:

Adsız dedi ki...

amanın karşımda yılların deneyimi var sanki süpersin ama.........
azcık kilo al

mel~ dedi ki...

sagol adsız kardeş:)kılo almak ıcın yırtınıyorum ama yaramıyo işte bunye meselesi